23 marzo 2010

Projecte guarderia

Extret del meu diari:
Dimecres 10, Febrer
Durant les classes pasades i fins divendres hem estat preparant el projecte a la guarderia, que tractava de mostrar a partir d'unes actuacions, que hem aprés durant aquest temps.
Jo personalment m'ho he pres així perque si em pregunten per què s'ha fet aquesta actuació, només se m'acodeix aquest lligam.
Tinc clar que la causa principal era la reforma de la guarderia, però no entenc perquè haviem de fer un acte tan gran - i per gran vull dir, amb televisió pel mig i amb l'actuació que hem fet, la pintura...-. En definitiva, perquè volen fer del tancament un espectacle?
Conclueixo, deixant aquesta reflexió a part, que nosaltres ens ho vam passar molt bé i jo per un moment em vaig sentir tant nena com els propis nens.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores