23 marzo 2010

La pel·licula

RHYTHM IS IT!

(això és ritme)


He pogut reflexionar sobre la disciplina i la seva importància a l’hora de fer una classe, tant si és una classe de dansa com de teatre com de música.

Als inicis del curs, a les classes d’arts escèniques jo tenia un comportament més aviat indisciplinat.

Estava allà per experimentar i aprendre, però m’amagava rere un riure i uns comentaris.

Això mateix s’ha donat a les classes de dansa que ens mostren al documental.

M’he sentit molt identificada en concret amb un noi que explicava com li era complicat establir un contacte físic amb altre gent. Jo, al igual que ell deia, volia marxar d’aquelles classes, però necessitava també superar-me. I per superar-me em refereixo a aprendre a fer allò del que no estic segura perquè li tinc cert respecte, allò que d’alguna manera també m’avergonyeix.

Al documental, un noi immigrant explica lo difícil que l’era relacionar-se amb la gent abans d’entrar a formar part del projecte.

Amb aquest cas i el cas d’una altre noia amb problemes amb els estudis ens demostren com un treball en grup, unes classes on s’aprèn a escoltar, pot motivar als joves.


(foto extreta de: http://www.deutsches-filminstitut.de/caligari2005/pic/753.jpg)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores